מדיניות החזרות וביטול עסקה
לקוח רשאי לבטל עסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
** בהתאם להוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרי מזון, תוספי תזונה, פריטי הלבשה תחתונה – כולל מכנסי רכיבה הנלבשים ללא תחתון. **
⦁ לקוח המעוניין להחליף מוצר במוצר אחר, לפני שהחבילה נשלחה אליו, יוכל לעשות זאת ללא חיוב נוסף, באמצעות שיחת טלפון 0515737944 או באמצעות טופס פנייה באתר (צור קשר) לשירות הלקוחות של החברה. הלקוח יזוכה בסכום עלות העסקה בניכוי עמלות ביטול שגובה חברת האשראי בהתאם לגובה העסקה.
⦁ לקוח המעוניין להחליף מוצר לאחר שהחבילה נשלחה אליו, ובתנאי שהמוצר סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש, יוכל לעשות זאת בשתי דרכים:
א. להחליף בחנות עצמה – כיכר הרקפות 6, חיפה
ב. באמצעות שליח עד הבית במחיר של X ₪ – אשר יבצע את ההחלפה, הלקוח ימסור לשליח את המוצר שמחזיר ויקבל בתמורה את המוצר החדש.
⦁ במידה ולקוח מעוניין לבטל הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות שיחת טלפון 0515737944 עם נציג החברה או באמצעות טופס פנייה באתר (צור קשר) בלבד וזאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. רק לאחר תאום מראש עם שירות הלקוחות וקבלת אישור להחזרה, הלקוח יזוכה בסכום עלות העסקה בניכוי עמלות ביטול שגובה חברת האשראי מהחברה ודמי משלוח לשם החזרת החבילה לחנות בחיפה, כפי שגובה חברת השליחויות.
⦁ החזרת החבילה תהיה לכתובת החנות בלבד – כיכר הרקפות 6 חיפה. אין לשלוח פריטים בדואר ישראל או בכל שירות אחר הדורש הגעה לנקודת איסוף – המשלוח לא ייאסף.
⦁ לקוח שהינו אזרח וותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח- 1998, רשאי לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע’ 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
החלפת / החזרת מוצרים תתאפשר כאשר המוצר סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש ועפ”י שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
⦁ מובהר, כי במקרה של ביטול הזמנה שלא מחמת פגם במוצר או אי התאמה, עפ”י חוק רשאית החברה לחייב את הלקוח בדמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם וזאת בנוסף לדמי החזרת משלוח ועמלות ביטול עסקה באשראי.
⦁ על הלקוח לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום או כאשר מפרט המוצר שונה מהותית מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי הודעת ביטול באמצעות טופס פנייה באתר (צור קשר) תוך פירוט סיבת הביטול, הכל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981.
⦁ השבת מוצר למחסני החברה בחיפה תהיה על חשבון הלקוח, למעט במקרים של אי התאמה מהותית למוצג באתר או פגם במוצר.
⦁ לקוח שירצה לקבל החזר כספי על מוצר שעלות המשלוח היתה בחינם, עלות שילוח המוצר ללקוח תנוכה מההחזר הכספי עבור המוצר.
⦁ במקרה בו ניתן ללקוח שירות נוסף הנדרש עבור המוצר כמו כיוון, התאמה וכל פעולה אחרת ספציפית למוצר, יחוייב הלקוח בעלויות אלה גם אם החזיר את המוצר.
במקרים בהם קיימות עלויות נוספות כגון: סליקה, מיסים, דמי תווך, דמי הובלה ליעדים אחרים בארץ ו/או בעולם יחוייב הלקוח בעלויות אלה.
⦁ לא יתאפשר ביטול עסקה / החזרת מוצרים לרבות אופניים, אשר הוזמנו באופן מיוחד ללקוח ו/או נבנו במיוחד ללקוח ו/או הורכבו במיוחד ללקוח .
⦁ החזר כספי ללקוח במקרה של ביטול עסקה, יבוצע באמצעות זיכוי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה וזאת בתוך 14 ימי עבודה מיום קבלת הפריט המוחזר במחסננו ואישורנו ללקוח על אפשרות ההחזרה. החברה תעביר העתק ביטול האשראי ללקוח במייל או ווטסאפ על פי בחירתו.
⦁ באם יחליט הלקוח שברצונו להחליף את הפריט במוצר אחר, יגבו דמי משלוח נוספים בהתאם לאופן המשלוח שיבחר ע”י הלקוח.
⦁ לא ניתן לבטל עסקאות מתחת ל- 50 ש”ח.
⦁ על פי המוגדר בחוק, החברה לא תיקח לעצמה עמלות שלא חוייבו.
לשאלות נוספות בנוגע לביטולים / החזרות / החלפות ומקרים נוספים שלא פורטו לעיל,
הינכם מוזמנים לפנות טלפונית ל- 051-5737944